geçen 2 gay gördüm, kavga ediyordular. kimse saçma sapan konular üzerinde durmadı, geçmişten gelen saçmalıkları ortaya saçmadılar. sadece 2 tane mantıklı adam takır takır konuştu ve çözüme varmaya çalıştılar. gay değilim ama gaylara özeniyorum bazen, akıllı bir varlıkla seks yapmak farklı bir duygu olmalı.
olum nasıl gay olabiliyorsunuz ya yani bir tarafta büyük memeli mükemmel varlıklar varken onları arzulamıyorsun ve taşşağı kıllı adamları seviyorsun. kafanızı sikeyim.
memeler dünya üzerindeki en ama en güzel şeydir. onları çok seviyorum. meme görünce otomatik mutlu oluyorum var mı daha üstü ulan.